2011/10/30 | By: Дэлдэн

A Cool -Аниргүй итгэл клип үгтэй хамт

Дурлал чи гунигаар дүүрэн дутуу хайрласан заяа юм уу
Эгэл даруухан  тэр л царай чинь нэг өдөр өөрчлөгдсөн
Чамтай байсан сайхан дурсамж нартай жаргалаа гэж үү
Ийм хайрыг би хүсээгүй эгэлгүй дотно сэтгэл байж дээ

    Амьдрал өөрөө гайхам сайхан ч хамгийн сайхан нь надад өгсөн хайр юм аа
    Анхны хайрын үлгэр жаргасан  ч эргэлзээгүй би дуундаа чамайг шингээе
Бороотой шиврэн уйлсаар бодол сэтгэлд минь үгүйлэгдсэн
Зүрхэндээ уйлсан эр хүн би зүгээр л цөхөрч байна
Хагацлаас урсах хайрын дурсамж хамаг бүхнээ мартаад уйлав уу
Ийм хагалыг би хүсээгүй эгэлгүй дотно итгэл байж дээ
    Амьдрал өөрөө гайхам сайхан ч хамгийн сайхан нь надад өгсөн хайр юм аа
    Анхны хайрын үлгэр жаргасан  ч эргэлзээгүй би дуундаа чамайг шингээе

0 Сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment